معرفی سیستم همکاری در فروش shopyar
درآمد اینترنتی
کسب درآمد اینترنتی آسان و مطمئن



چرا سیستم همکاری در فروش و کسب درآمد شاپ یار؟

 

- مهمترین عامل موفقیت همکاران در سیستم همکاری در فروش شاپ یار کالاهای اختصاصی این سیستم است.کالاهای شاپ یار در بسیاری از رسانه های جمعی معرفی می شوند، به همین دلیل شاپ یار فرصت مناسبی را برای همکاران بوجود می آورد تا همکاران بتوانند سطح فروش خود را بالا و همچنین در آمد بیشتری کسب نمایند.

- آموزش همکاران در زمینه فروش و تبلیغات نیز یکی دیگر از مهمترین موارد مورد توجه دپارتمان آموزش شاپ یار است. قرار دادن مقالات آموزشی جدید در سایت و برگزاری جلسات آموزشی به صورت حضوری و ارائه مدارک آموزشی شاپ یار از مهمترین فعالیت های آموزشی در شاپ یار است.

- در شاپ یار علاوه بر محصولات اختصاصی ، طراحی های بنر ها و تصاویر نیز اختصاصی هستند. به همین دلیل میزان اثر گذاری تبلیغات شما افزایش می یابد.

- پنل قدرتمند مدیریت سفارشات و همچنین تنوع روش های تبلیغاتی در سیستم همکاری در فروش شاپ یار به همکاران سیستم در صرفه جویی زمان برای تبلیغ کالا ها بسیار موئثر است.

- پشتیبانی قدرتمند همکاران و مشتریان با ایمیل (webmaster@shopyar.org) , (marketing@shopyar.org) و تلفن (88640160)، تلفن همراه (09393045500) در شاپ یار همواره یکی از مهمترین جنبه های فعالیت سیستم همکاری در فروش شاپ یار است زیرا اعتماد همکاران و مشتریان آنها از مهمترین سرمایه های شاپ یار است.

- سیستم همکاری در فروش شاپ یار دارای سیستم پرداخت آنلاین است که این مساله کمک فراوانی برای تسریع در دریافت پورسانت همکاران است پورسانت سفارشاتی که با سیستم پرداخت آنلاین ثبت شوند در کمتر از 1 ساعت به حساب کاربری همکاران واریز میشود.

-در سیستم همکاری در فروش شاپ یار شما میتوانید با معرفی سیستم به همکاران و دوستان خود آنها را به ما معرفی کنید و از پورسانت ناشی از فروش آنها نیز بهره مند شوید. شما به ازای فروش معرفی شده های خود (تنها بابت همان فردی که معرفی نموده اید و نه افرادی که بعدا آنها نیز معرفی می کنند)  5%  تا 20 %  از پورسانت آن محصول را دریافت می کنید. توجه داشته باشید که به هیچ عنوان در سیستم همکاری در فروش شاپ یار از سیستم های درآمدزایی هرمی یا بازاریابی شبکه ای استفاده نمی شود.

- سیستم همکاری در فروش شاپ یار افتخار دارد با پرداخت 100% پورسانت سفارشات توزیع شده و وصول شده و همچنین پیش پرداخت 30 درصد سفارشات ارسال شده بتواند گامی موئثر در تشویق همکاران گرامی بر دارد.

-سیستم همکاری در فروش شاپ یار افتخار دارد برای تمامی همکاران عزیز ، فروشگاه اینترنتی اختصاصی بر روی دامنه شخصی آنها ایجاد نماید.

- در سیستم همکاری در فروش شاپ یار پرداخت درآمد بازاریاب ها مشمول سقف یا زمان نیست .همکاران میتوانند هر مقدار مبلغی که در حساب آنها قرار دارد را در هر زمان درخواست نمایند.

- به منظور حمایت از همکاران سیستم ، در صورت داشتن فروشگاه اختصاصی نام فروشگاه آنها بر روی تمامی بسته های ارسالی آن فروشگاه درج میشود.

- همچنین همکاران میتوانند تمامی اقلام تبلیغاتی خود اعم از کارت ویزیت ، تراکت ، خودکار و سایر اقلام تبلیغاتی را نیز برای شاپ یار ارسال کرده تا در درون بسته های ارسالی آنها قرار گیرد.

- تبلیغات گسترده فروشگاه اینترنتی شاپ یار و دارا بودن پشتوانه شرکتی و اعتباری قوی عامل مهمی در اعتمادسازی برای مشتریان است.

برای عضویت در سیستم روی لینک زیر کلیک کنید.

http://shopyar.org/index.php?ref=1156


میزبان مارکت پاداش عضویت در سیستم درآمد فروتلی بهترین سیستم مشارکت در فروش ایران کسب درآمد کسب درآمد سیستم همکاری در فروش کسب درآمد

javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط عبداله عزیزی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 79
بازدید دیروز : 49
بازدید هفته : 225
بازدید ماه : 350
بازدید کل : 201344
تعداد مطالب : 234
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

میزبان مارکت

> عطر ادونایس زنانه

> عطر شبهای پاریس PARIS

> عطر کاپیتان پلک

> عطر بوس هوگو بوس

> عطر بس من زنانه

> ادکلن هالیدی

> ادکلن چی چی زنانه

> عطر ماه تولد پسران

> ARAMIS عطر آراميس

> عطر سلطان علاء

> عطر ماه تولد دختران

> عطر بس من مردانه

> ادونایس مردانه

> فیلم سخنرانی کوین کلی افزایش سودآوری با متمایز بودن

> فیلم سخنرانی پل اسلون افزایش سودآوری با فروش خلاق به دو زبان فارسی و انگلیسی

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد اول چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد دوم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد سوم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد چهارم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد پنجم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> کتاب شکستن مرزهای فروش (فروش خود را در 30 روز چندین برابر کنید)

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد ششم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> فیلم سخنرانی لاری هاکمن افزایش سودآوری با برندسازی برای مدیران شرکت‌ها